Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Έναν αητό αγάπησα


Με Γιώργο Ζαμπέτα ξεκινάω (δικαιωματικά), να αραδιάζω τραγούδια φίνα, λιγότερο γνωστά, μα διαμάντια αληθινά.
Το "Έναν αητό αγάπησα" είναι σε στίχους Αλέκου Σακκελάριου. Γράφτηκε για τις ανάγκες της ταινίας "ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΕ ΤΟ ΔΟΛΛΑΡΙΟ" παραγωγής 1967, βασισμένης στο έργο "Ο 6ος αμερικάνικος στόλος".
Το απολαμβάνουμε με την Μπέμπα Μπλάνς.
Φωνάρα, ωραία γυναίκα, μαγκάκι ατίθασο, ο Ζαμπέτας την παραδεχόταν αλλά δεν μπορούσε να την κουμαντάρει - με καλύτερη διαχείρηση του ταλέντου της θα άφηνε εποχή.
Διάβασα πως είναι άρρωστη, αλλά δεν το βάζει κάτω - μάγκας και μπρος τον θάνατο...
Άλλες εκτελέσεις που γνωρίζω: Αλέκα Μαβίλη, Λένα Αλκαίου (Στου παραδείσου τα μπουζούκια).
Y.Γ.: Δυστυχώς τους αετούς τους έκαναν κλισέ στο τραγούδι, πολλοί "επαγγελματίες" στιχοπλόκοι της συμφοράς των τελευταίων χρόνων για να πουλήσουν γιαλαντζί μαγκιά και light ζειμπέκια:
Ίσα ρε καρακάξες!
............................................
Οι (ωραίοι) στίχοι...
Έναν αητό αγάπησα
κι εγώ φτερά δεν έχω
εκεί ψηλά που βρίσκεσαι
πώς να σε φτάσω εγώ
Ξωπίσω από τον ίσκιο του
δεν ωφελεί να τρέχω
και να τον κυνηγώ

Έναν αητό αγάπησα
μ' αυτός δεν χαμηλώνει
εγώ δεν έχω δύναμη
να φτάσω εκεί ψηλά
Κι όποτε κάνω να τον δω
ο ήλιος με τυφλώνει
τα μάτια μου σφαλά

Έναν αητό αγάπησα
κι εγώ φτερά δεν έχω
στο χώμα κάτω σέρνεται
το βήμα του τ' αργό
Ξωπίσω από τον ίσκιο του
δεν ωφελεί να τρέχω
και να τον κυνηγώ
....................................
Download:
FLVMP43GP
(Θανάσης Κ.)
Download:
FLVMP43GP
Download:
FLVMP43GP

6 σχόλια:

Unknown είπε...

Ωραία μουσική αρχή!!
Καλή διαδρομή σας εύχομαι
πώς μπορώ να στείλω κάνα κέρασμα;;

ΘΚ είπε...

ευχαριστούμε! Μαζί θα φτιάξουμε αυτό το ανθολόγιο! Στείλε τραγούδια με κάποια μικρή παρουσίαση ή ιστορία (αν τα έχεις συνδέσει με κάποια στιγμή της ζωής σου) και θα τα αναρτήσουμε!

Unknown είπε...

Κυριακή απόγεμα, ημίφως, έξω ψιλοβρόχα ράιτ-θρου.. :)
ή στραβώθηκα ή δεν έχετε βάλει mail επικοινωνίας
ποια είναι η διαδικασία για να στείλω κάτι και να το δείτε πριν αναρτηθεί;;

Ανώνυμος είπε...

Το τραγουδάκι είναι του Σπανού κι όχι του Ζαμπέτα

ΘΚ είπε...

Το μισό ίντερνετ λέει Σπανός και το άλλο μισό Ζαμπέτας. Εγώ γνωρίζω πως το συγκεκριμένο τραγούδι υπάρχει στη συλλογή των τραγουδιών του Γιώργου Ζαμπέτα "Ανθολογία 25-92" δες και το σχετικό λινκ, άρα προφανώς ανήκει στη δισκογραφία του Ζαμπέτα, εκτός αν... Το λινκ: http://www.greekbooks.gr/CDDetails.aspx?id=205848 και επίσης: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B9%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%BF%CF%82_%CE%96%CE%B1%CE%BC%CF%80%CE%AD%CF%84%CE%B1%CF%82 - ευχαριστώ για την επικοινωνία!

Ανώνυμος είπε...

http://youtu.be/0GUfhep9_2Y

1:56 λεπτό στην ταινία αναφέρει Μουσική: Γιάννης Σπανός
Τραγουδούν: Μπέμπα Μπλανς, Ζαν Βασίλη.
΄Αλλωστε το "΄Έναν αητό αγάπησα" συμπεριλαμβάνεται σε 4 δισκογραφικές συλλογές του Γιάννη Σπανού και όχι 1, αν αυτό ήταν το κριτήριο.